duminică, 27 septembrie 2015

Tentativă de cultivare a feminismului

- Colega, zic eu, uite ce scrie aici: inegalitatea salariilor dintre femei și bărbați - apropo de ce pățim și noi - nu trebuie luată așa, ca o simplă diferență, căci e vorba de supraviețuire. Fiind plătită mai slab, ca femeie, am o putere de cumpărare mai mică, deci un acces mai limitat la produse, la servicii medicale.
- Ha! Ha! Și totuși eu supraviețuiesc! râde ea plină de prostească mândrie.
- Dar nu e normal ca, la muncă egală și în aceleași condiții cu bărbații, femeile să fie plătite mai slab! insist eu să o trag de partea luminii.
- Am citit, își aduce ea aminte senină, că, în Franța, femeile sunt discriminate la salariu pentru că dau mai puțin randament când sunt la menstruație.
- Hai, lasă-mă! uit eu de teoriile mele și pășesc periculos pe urmele gândirii ei. Pe-asta n-am mai auzit-o!
- Da, mă! Auzi, cum ar fi să-i zic lui șefu': de-aia mă plătiți mai puțin, că săptămâna asta eu... Ha! Ha!
Și iese plictisită să se întâlnească cu amicele ei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu