luni, 21 septembrie 2015

Ne spune el cum e cu nașterea...

Discuție despre nașteri la noi în birou: naturala versus cezariana. Dintre toți, numai eu am născut. Natural. Dar un coleg bărbat știe mai bine:
- Știu de la sor-mea că, oricât doare naturala, nu se compară cu durerile de la cezariană. Păi acolo te taie, e rupere ce-ți fac! La nașterea naturală te doare doar în timpul ei, dar la cezariană suferi săptămâni în șir!
- Lasă, că dacă e, de tăietură nu scapi nici la naturală, mă simt eu mai avizată să comentez. Și unde te taie la naturală nu vrei să știi!
- Nu se compară, mă, continuă el să știe mai bine. Nevastă-mea a născut natural și imediat după naștere s-a ridicat și a circulat. Nu a stat imobilizată la pat ca sor-mea.
- Pentru că suntem făcuți să naștem... natural, de aceea se reface mai repede organismul dacă naști după... natură. Dar îți zic eu că nu e durere mai cruntă decât nașterea naturală. A, că sunt cazuri în care nu doare, că sunt femei pentru care a fost o simplă durere de burtică toată treaba – norocul lor....
- Prietena mea exact așa a pățit, a născut în jumătate de oră, spune o colegă, experimentată în ale nașterii ca și colegul.
- Dar aduceți-vă aminte, revin eu în forță, când vedeți în filme toate femeile alea urlând de durere atunci când mimează nașterea, e!, alea imită nașterea naturală dureroasă! N-am văzut pe nimeni cu cezariană să urle așa sălbatic: au, au, au, operația!
Șah mat, deștepților!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu