duminică, 20 septembrie 2015

Pentru că așa vorbesc femeile între ele...

Un coleg revine, foarte amuzat, din biroul secretarelor. Ne povestește melodia ce i-a fost fredonată acolo:
- Arată-i c-o iu….bești… arată-i coiu... arată-i pe nisss…ip…arată-i penis... hă hă hă….
- Hă hă hă! se bucură un alt coleg. Ce vulgare!
- Aoleu, ce relaxare o fi pe capu lor, comentez și eu.
- Nu, da’ de regulă, când se strâng mai multe femei, explică atotștiutor primul coleg, aşa discută între ele… când e un mediu majoritar feminin…
- Se vorbeşte vulgar, completează înțelegător și cel de-al doilea coleg.
- Nu neapărat, depinde de femei, ca și în cazul bărbaților, mă simt eu atacată. Să știți că în mediile mele… majoritar feminine, nu au fost astfel de ocazii de a vorbi vulgar, am avut întotdeauna ce să discutăm altceva.

- Poate că de la o vârstă încolo o să vorbiți și voi tot așa. Hă hă hă…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu